پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاور ولیعهد ابوظبی از طریق توئیتر، از نیت شوم شیوخ امارات درباره ضمیمه کردن بخشی از خاک یمن به امارات پرده برداشت. عبدالخالق عبدالله، مشاور محمد بن زاید در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «با بعضی از ساکنان جزیره سقطری صحبت کردم، آنها آرزو دارند این جزیره هشتمین شیخ‌نشین امارات باشد».
مجمع‌الجزایر سقطری در دهانه خلیج عدن قرار دارد و قبلاً جزء استان عدن بود ولی در سال 1383 به استان حضرموت ملحق شد و رسماً بخشی از کشور یمن است. این مجمع‌الجزایر که از چهار جزیره تشکیل شده، 3796 کیلومترمربع وسعت و حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد. سقطری از این جهت که در نزدیکی مسیرهای کشتیرانی بین‌المللی قرار دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
امارات در جنگ 7 ساله‌ای که با مشارکت عربستان به مردم یمن تحمیل کرده، مناطق وسیعی از استان لحج، جنوب استان ضالع، غرب استان شبوه، جنوب استان حضرموت، جنوب استان ابین و استان عدن را تحت اشغال خود درآورده است. شیوخ امارات از چند سال قبل به صورت پنهانی پای رژیم صهیونیستی را به سقطری باز کردند. آنها بعد از عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها از طریق انعقاد قرارداد، درهای سقطری را علناً به روی نظامیان رژیم صهیونیستی گشودند. رژیم صهیونیستی توانسته با موافقت امارات یک مرکز جاسوسی و اطلاعاتی در فرودگاه سقطری که در اشغال امارات است تاسیس کند.
رسانه‌های یمنی ازجمله پایگاه خبری «المسا» اواخر هفته گذشته از ورود یک مسئول اماراتی به سقطری بدون ویزا و به صورت مداخله‌جویانه خبر داده و به این اقدام اعتراض کردند. براساس اطلاعاتی که رسانه‌های یمنی می‌دهند، برخلاف ادعای مشاور ولیعهد ابوظبی، مردم سقطری با اشغال این جزیره توسط امارات بشدت مخالفند و باز شدن پای صهیونیست‌ها به سقطری را خیانت بزرگ شیوخ امارات به ملت یمن می‌دانند.
نکته بسیار قابل تامل اینست که در حالی که سازمان‌های بین‌المللی ازجمله سازمان ملل از وجود قحطی در یمن خبر می‌دهند و تاکید می‌کنند که وضعیت اسفبار بهداشتی در این کشور جان میلیون‌ها انسان را در معرض خطر قرار داده، شیوخ امارات هوس کرده‌اند بخش‌هائی از خاک یمن را ملک خود تلقی کنند و تعداد شیخ‌نشین‌های امارات را به 8 برسانند! علاوه بر این، آنها نوکری خود برای صهیونیست‌ها را به مناطقی از یمن و خلیج عدن گسترش داده و راه را برای تسلط اطلاعاتی، امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی در این مناطق باز کرده‌اند. این خیانت بزرگ شیوخ امارات در کنار جنایاتی که آنها در 7 سال جنگ علیه مردم یمن مرتکب شده‌اند، گناهی نابخشودنی است. ملت‌های مسلمان، جنایت‌ها و خیانت‌های آل‌سعود و آل‌نهیان علیه مردم یمن را در کارنامه آنها ثبت می‌کنند و گرفتن انتقام از آنها را حق خود می‌دانند.
هوس زیاده‌خواهانه‌ای که شیوخ امارات برای الحاق سقطری به خاک خود در سر دارند، اکنون به جرائمی از قبیل عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی، باز کردن پای این رژیم به منطقه خلیج فارس و جنایت 7 ساله در یمن اضافه شده است. این جرائم، علاوه بر اینکه از نظر ملت‌های مسلمان پنهان نیستند، مردم امارات را نیز بیش از گذشته با ماهیت وابسته شیوخ آل‌نهیان آشنا می‌کنند. آنها نه‌تنها توطئه شوم تجزیه یمن و الحاق سقطری به خاک امارات را نمی‌توانند محقق کنند، بلکه خود باید در انتظار سرنوشت محتومی که دست انتقام ملت یمن و مردم امارات برایشان رقم خواهد زد باشند و بدانند که هوس لقمه‌ای بزرگ‌تر از دهان خود کرده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 اسفند 1400برچسب:, توسط smsreson